about us

ESTETİK DOLGU SAĞLIKLIMI

Cevap:

Estetik diş dolguları

Estetik diş dolguları iyi yapılırsa kullanım ömürleri çok uzun olan tedavilerdir. Eski metal dolgulara kıyasen daha sağlıklı ve görüntü olarak ta daha estetiktirler.

Dolgu yapıldıktan sonra ağrı olur mu ?

Diş çürüğü çok derin olduğu durumlarda 1 hafta kadar soğuk sıcak hassasiyeti olabilir sonrasında hassasiyete kesilerek rahatlıkla kendi dişiniz gibi kullanabilirsiniz.

Dolguların bakımı nasıl yapılır?

Kendi dişlerimize yaptığımız bakımın aynısını dolgulu dişlerimize de yapıyoruz günde 2 defa sabah aksam en az 2 dk fırçalama ve diş ipi kullanmak yeterli olacaktır.

6 ayda bir de diş hekiminizi ziyaret etmeniz yeterli olacaktır.

Dolgu yaptırmak ağrılımı.?

Diş hekimliğindeki tedavilerin tamamı ağrısız yapılabiliyor.

Find a Doctor

Scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries

Departments

Our Locations

Pay your bill online

pay your bill online

AKADENTAL Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği | Beylikdüzü
Site içerisinde bulunan bilgiler bilgilendirmek içindir, bu bilgilendirme kesinlikle hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi veya tanı koyması yerine geçmez.